Lykken er...

I de sidste 5 år har jeg prøvet at få et barn og været tæt på rigtig mange gange. Som for andre barnløse har det været en lang sej kamp med utallige fertilitetsbehandlinger, men på trods af at det rent faktisk er lykkedes mig at blive gravid ikke mindre end 6 gange er jeg stadig uden barn. Det er nærmest blevet en besættelse, der gør at jeg af og til tager mig i at glemme det liv jeg lever som farer forbi i en endeløs strøm af hormonkure, venteperioder og utallige skuffelser

Navn:
Sted: Denmark

Jeg er 35 år og drømmer på 6. år om at få et barn. Har den dejligste kæreste, den dejligste hund, har et godt arbejde, søde venner og bor i et dejligt kvarter. Mangler bare at få det helt essentielle behov dækket at blive mor... Min første graviditet startede for 4 år siden og endte med fødslen af min datter i 6. måned. Hun levede kun 10 minutter og blev døbt på min mave. Siden har jeg været igennem et hav af ICSI behandlinger og har har nu aborteret ialt 7 gange på forskellige tidspunkter. Jeg skal nu forsøge om immuntransfusioner kan hjælpe mig til at få opfyldt min største drøm: At få et barn.

lørdag, november 11, 2006

Kan I se den ???

I går startede jeg selvfølgeligt dagen med at teste igen. Efter 7-8 minutter var "skyggen" der igen, men var den ikke blevet tydeligere ???
Jeg måtte hive Mr B ud af sengen, jo han kunne også se den. Han synes næsten man kunne gå så vidt som at kalde det en streg. Neeej, jeg ved nu ikke helt endnu... (Hvorfor kan jeg ikke bare vente på blodprøven...)
Lad os nu se hvad der sker. Det er en uge siden jeg fik lagt æg op og der er stadig en uge til jeg skal teste...
Hvad siger I ???


Nåh, Idag lå jeg længe i sengen og vidste ikke om jeg turde gå ud og teste. Havde haft min sædvanlige "abort drøm", der efterhånden er ved at tage hårdt på mig - er det et tegn, eller er det bare fordi jeg er er så frygteligt bange for at det skal ende sådan igen....
Nåh, i første omgang kræver det jo at man er gravid førend man kan abortere !!! Jeg fik endeligt samlet mig mod. Endnu engang gik der 8 minutter førend "skyggen" kom frem !!! Meget bekymrende. Det endte med jeg endnu engang måtte hive Mr B ud af sengen. Jeg måtte simpelthen have en "referencetest" for at sikre mig at det ikke bare var en streg der kommer frem uanset hcg. Dette var selvfølgeligt lidt latterligt, da den jo var klart negativ i forgårs... Han skulle godt nok overtales lidt, men hvad stakkels Mr B ikke finder sig i "i den gode sags tjeneste".
Efter 15 minutter var der ikke antydningen af skygge på Mr B´s test.
Mon jeg kan tillade mig at tro lidt på det ? - nej, jeg må vente at se hvordan testene udvikler sig over de næste par dage...
Mon jeg kan lade være med at lave en i aften... "not"

1 Comments:

Blogger Signe og Jan said...

Jeg kan godt se den... Håber og krydser fingre

8:04 PM  

Send en kommentar

<< Home