Lykken er...

I de sidste 5 år har jeg prøvet at få et barn og været tæt på rigtig mange gange. Som for andre barnløse har det været en lang sej kamp med utallige fertilitetsbehandlinger, men på trods af at det rent faktisk er lykkedes mig at blive gravid ikke mindre end 6 gange er jeg stadig uden barn. Det er nærmest blevet en besættelse, der gør at jeg af og til tager mig i at glemme det liv jeg lever som farer forbi i en endeløs strøm af hormonkure, venteperioder og utallige skuffelser

Navn:
Sted: Denmark

Jeg er 35 år og drømmer på 6. år om at få et barn. Har den dejligste kæreste, den dejligste hund, har et godt arbejde, søde venner og bor i et dejligt kvarter. Mangler bare at få det helt essentielle behov dækket at blive mor... Min første graviditet startede for 4 år siden og endte med fødslen af min datter i 6. måned. Hun levede kun 10 minutter og blev døbt på min mave. Siden har jeg været igennem et hav af ICSI behandlinger og har har nu aborteret ialt 7 gange på forskellige tidspunkter. Jeg skal nu forsøge om immuntransfusioner kan hjælpe mig til at få opfyldt min største drøm: At få et barn.

lørdag, november 18, 2006

Den første glæde...

Efter den topstressende dag i går vågnede jeg for første gang i meget lang tid op og følte mig glad. Vågnede rigtigt tidligt og lå bare og sundede mig lidt oven på det hele... Jeg er gravid igen og det er jo fantastisk.
Senere gik jeg enda så vidt som at rode lidt i kurven med babyting som jeg købte ved min sidste graviditet. Åhhh, hvor ville det være skønt hvis...

Lavede selvfølgeligt lige den daglige test her 15 dage efter oplægningen:


Efter at have hygget derhjemme hele formiddagen fik jeg gjort lidt rent - for første gang i 14 dage :-) og herefter tog Mr B og jeg en tur i Fields.
Efter at have sust rundt i diverse butikker og prøvet tøj og sko fik jeg pludseligt en underlig murren i maven. Jeg gik i panik og måtte sætte mig ned i bilen mens Mr B handlede ind. Endnu engang blev jeg klar over hvor tæt på angsten er og hvor lidt der skal til førend den atter overmander.
Nåh, men efter at have hvilet et par timer og chekket mine trusser de første 50 gange er jeg nu faldet lidt ned igen....
Prøver at sige til mig selv at jeg jo ikke kan gøre så meget andet end at tage en dag af gangen og så vente til resultatet på mandag....

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ih, jeg håber din blodprøve er ok i dag!

12:54 PM  
Blogger lykkejægeren said...

Tusinde tak søde Rikke...
Som du kan se var den supergod - jeg har stadig svært ved at tro på det, men prøver at glæde mig over denne første lille sejr... Knus

12:05 AM  

Send en kommentar

<< Home