Lykken er...

I de sidste 5 år har jeg prøvet at få et barn og været tæt på rigtig mange gange. Som for andre barnløse har det været en lang sej kamp med utallige fertilitetsbehandlinger, men på trods af at det rent faktisk er lykkedes mig at blive gravid ikke mindre end 6 gange er jeg stadig uden barn. Det er nærmest blevet en besættelse, der gør at jeg af og til tager mig i at glemme det liv jeg lever som farer forbi i en endeløs strøm af hormonkure, venteperioder og utallige skuffelser

Navn:
Sted: Denmark

Jeg er 35 år og drømmer på 6. år om at få et barn. Har den dejligste kæreste, den dejligste hund, har et godt arbejde, søde venner og bor i et dejligt kvarter. Mangler bare at få det helt essentielle behov dækket at blive mor... Min første graviditet startede for 4 år siden og endte med fødslen af min datter i 6. måned. Hun levede kun 10 minutter og blev døbt på min mave. Siden har jeg været igennem et hav af ICSI behandlinger og har har nu aborteret ialt 7 gange på forskellige tidspunkter. Jeg skal nu forsøge om immuntransfusioner kan hjælpe mig til at få opfyldt min største drøm: At få et barn.

mandag, november 20, 2006

Anden milepæl !!!

Er fuldstændig udmattet. Jeg har været på seminar hele dagen og desuden var det jo store testedag så jeg har stort set ikke sovet i nat og været helt oppe og køre det meste af dagen. Det er helt utroligt så mange kræfter man kan bruge på spekulationer. Man bliver både psykisk og fysisk udmattet af alle de bekymringer....
Jeg fik jo taget blodprøve i morges og skulle så vente til kl 13 med at få svaret. Vidste jo at det helst skulle være ca 500.
Da jeg ringede til OB kunne jeg næsten ikke få en lyd frem. Følte mig helt overbevist om at den ikke var steget nok...
Den var steget til 977 !!!
Jeg fatter det simpelthen ikke. Det er bare for godt til at være sandt. Tænker stadig på om han har set forkert... Så heldig kan jeg ikke være !

Efter en MEGET lang dag sidder jeg nu på hotelværelset og prøver at fordøje det hele...
Skal nu igang med behandling hos OB startende på onsdag.
Ved godt at dette kun er starten. Hver gang jeg skal derind skal jeg have taget nye prøver og der vil være nye "mål" der skal nås - men dette var mit andet delmål og jeg har valgt at det næste skal være at se hjerteblink.
Så må jeg tage en dag af gangen med alle blodprøverne og håbe på det bedste. Håber jeg kan lære at slappe lidt mere af. Ikke at skulle chekke mine trusser 30 gange om dagen - ikke at teste mindst 2 gange om dagen - at turde tro på det...

7 Comments:

Blogger soesterlystig said...

tillykke!:-)

9:38 AM  
Anonymous Anonym said...

Tillykke, hvor dejligt! Jeg håber at Ole kan hjælpe til at det lykkes denne gang.

11:09 AM  
Blogger Signe og Jan said...

Teløg - dejligt.

11:44 AM  
Anonymous Anonym said...

Æh, hvor dejligt! Det er da godt nok opmuntrende ;-) Bare Ole B kan trylle lidt for dig også!

2:45 PM  
Blogger Spirren said...

Hvor fedt Lykkejærger, så langt så godt.....

10:09 PM  
Blogger lykkejægeren said...

Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

7:26 PM  
Blogger lykkejægeren said...

Tusinde tak for alle jeres søde lykønskninger. Det glæder mig RIGTIG MEGET. Må indrømme at jeg desværre ikke er så god til at glæde mig. Er så frygteligt bange for at det går galt igen. Knus

7:27 PM  

Send en kommentar

<< Home