Lykken er...

I de sidste 5 år har jeg prøvet at få et barn og været tæt på rigtig mange gange. Som for andre barnløse har det været en lang sej kamp med utallige fertilitetsbehandlinger, men på trods af at det rent faktisk er lykkedes mig at blive gravid ikke mindre end 6 gange er jeg stadig uden barn. Det er nærmest blevet en besættelse, der gør at jeg af og til tager mig i at glemme det liv jeg lever som farer forbi i en endeløs strøm af hormonkure, venteperioder og utallige skuffelser

Navn:
Sted: Denmark

Jeg er 35 år og drømmer på 6. år om at få et barn. Har den dejligste kæreste, den dejligste hund, har et godt arbejde, søde venner og bor i et dejligt kvarter. Mangler bare at få det helt essentielle behov dækket at blive mor... Min første graviditet startede for 4 år siden og endte med fødslen af min datter i 6. måned. Hun levede kun 10 minutter og blev døbt på min mave. Siden har jeg været igennem et hav af ICSI behandlinger og har har nu aborteret ialt 7 gange på forskellige tidspunkter. Jeg skal nu forsøge om immuntransfusioner kan hjælpe mig til at få opfyldt min største drøm: At få et barn.

fredag, november 24, 2006

Lykken varer kort..

Så fik jeg svar fra OB, og præcis som jeg havde regnet med ser det ikke godt ud !!!
Tallet skulle have fordoblet sig fra 2000 til 4000, men var kun 2577 !!!

Mr B prøvede selvfølgeligt at trøste mig og OB har da heller ikke opgivet alt håb... - "Det kan jo være at der har været tvillinger og den ene er gået til, så det er derfor tallene ikke stiger som de skal " !!!
Hvem prøver de at narre. Jeg har prøvet det her så mange gange og jeg ved udemærket godt hvor det bærer hend. Det er ikke mere end et par måneder siden jeg var der sidst...
Lige nu er jeg bare helt udkørt. Jeg har grædt øjnene ud de sidste to timer...
Orker bare ikke mere. Jeg har simpelthen prøvet alt denne gang og ved ikke hvad jeg mere kan gøre...
OB vil have mig ind til ny test i starten af næste uge, men jeg skal på rejse med mit job til onsdag. Det er ikke til at overskue... Jeg trænger bare til ro og fred...

4 Comments:

Blogger Signe og Jan said...

ÅÅhhhh nej.... Jeg har selv levet i ingenmandsland to gange. Hvor tal i underkanten giver en måske - måske ikke situation. Det er bare såååååå hårdt. Jeg beder til en hurtig afklaring, og helst til den gode side selvfølgelig.

6:30 PM  
Anonymous Anonym said...

For hulan da osse. Det er sgu ikke fair! Håber og krydser for dig.

Lad nu være med at pine dig selv mere med de testpinde. Hvis du kan....

8:30 PM  
Blogger Spirren said...

Åh nej lykkejærger, hvor er det uretfærdigt.

Massse tanker til dig....

12:40 PM  
Anonymous Anonym said...

Hvor er det bare surt. Jeg håber det er som Ole siger, en tvilling der er gået tabt.
Ellers... er der så ikke flere behandlinger udover de der transfusioner. Er der ikke noget med børnemagnyl?? Men det ved du sikkert alt om.
Håber at det bliver lykken denne gang, trods alt.

5:58 PM  

Send en kommentar

<< Home